.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمبود آب در شهرک های صنعتی مازندران
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران گفت: میزان آب مورد نیاز در شهرک های صنعتی اتان 812 لیتر در ثانیه است که با توجه به تامین 479 فقط لیتر در ثانیه آن ، با 333 لیتر کسری آب مواجهیم.

به گزارش ایسنا ، ابراهیم گوهردهی در جلسه بررسی مشکلات شرکت های صعتی استان در ساری،با اشاره به 11 ناحیه صنعتی و 23 شرکت صنعتی فعال در مازندران، افزود: شهرک های صنعتی مازندران یکهزار و 800 هکتار وسعت دارند که یکهزار و 250 هکتار آن صنعتی است و 71 درصد شهرک ها واگذار شده است.

وی با بیان اینکه « مازندران به دلایلی چون زیرساخت و بستر نامناسب در بخش صنعت از دیگر استان ها عقب مانده است » ، ادامه داد: دولت موظف است برای تامین برق، گاز ، تلفن و راه دسترسی تا ورودی شهرک های صنعتی و نواحی صنعتی با اعلام دستگاه های ذیربط اقدامات لازم را به عمل آورد که امیدواریم با کمک مسئولین این کمبود ها جبران شود.

گوهردهی برق مورد نیاز در شهرک های صنعتی مازندران را 457 مگاوات عنوان کرد و گفت: تا امروز 5/181 مگا وات آن تامین شده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: فقط 6 شهرک استان از گاز بهره می برند و 31 شهرک نیز تلفن دارند.

به گزارش ایسنا ، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهرک صنعتی بشل با مساحت 200 هکتار یکی از بزرگترین شهرک های صنعتی مازندران است که به دلیل ویژگی مناسب در جوار محور ترانزیتی فیروزکوه ، با استقبال خوبی از جانب سرمایه داران داخلی و خارجی مواجه شده است.

گوهردهی مشکل اصلی بشل را راه دسترسی به این شهرک صنعتی عنوان و اظهار کرد: راه موجود روستایی است و 200 واحد نیز در آناج مستقرهستند که 50 واحد آنها به بهره برداری رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: وجود راه نامناسب واحد های صنعتی ما را با مشکلات زیادی مواجه ساخته است.

گوهردهی یادآور شد: طرح اولیه توسعه جاده مذکور فراهم و به اداره کل راه و ترابری استان ارائه شده است که امیدواریم با نظر مساعد منابع طبیعی و همکاری سایر مسئولان استان این جاده توسعه یابد.

وی همچنین مهمترین مشکل شهرک صنعتی شورمست را در بخش راه و راه آهن موجود در شهرک عنوان کرد و گفت: راه اهن از وسط شهرک گذشته و آنرا به دو فاز تقسیم کرده است.

گوهردهی ادامه داد: وجود این راه آهن می تواند به عنوان یک مزیت مطرح باد که امروز برای شهرک شورمست سوادکوه مشکل زا شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجوز احداث زیرگذر از خط آهن در مکاتبه با اداره راه آهن صادر شده و کار در مرحله تامین اعتبار است.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.